Dålig stämning..

...är förbannat roligt.  Tips på hur man går tillväga för att skapa dålig stämning är t.ex : Avsluta gärna korta historier med - Det var jätteroligt (fastän det inte var så). Skratta alldeles för högt när du går in i ett rum. Titta på folk för länge efter de har pratat klart utan att säga något.

Vill du gå ett steg längre, vilket jag själv inte rekommenderar då jag inte praktiserar det själv. Skrik högt när gamla eller barn är i närheten ( detta brukar Mias kille Tomas göra).
Skriktomas:

Ho ho ho! Jag finns! Jag är omnämnd! Världen må bäva! För evigt har mitt namn etsats in i Internets betong! Jag är odödlig! Hurra för mej!

Linda:

Eller så står man med sin flickvän på ICA. Hon luktar på olika diskmedel och efter en stund väljer hon en och säger: "Är den här bra"? Hennes kille kollar på henne och härmar henne. Han säger "Är den här bra"? Hon säger "Va, det var jag som frågade dig"? Han säger IGEN. "Men älskling, är den här bra"? Gissa va han tog fram på ICA! Mitt bland folk... :) Det om något kan också orsaka dålig stämning bland gamla och barn...

Linda:

Du kan också citera en dålig reklam direkt efter människor har pratat klart.. Exempel: "Åh, härligt väder det är idag" Du säger"JAAA!!! EXAKT!!!! Som i den där reklamen med bilen som åker ner för ett berg!" Eller.. "JAAAA!!!! KINDERÄGG-REKLAMEN! Då tar man bort fokus från det som den andra vill säga.

Kommentera inlägget här: