En kollega..

...som heter Giuliano kom precis in i mitt och Mias hörnrum efter att ha varit ute på ärenden, han berättar att han hade varit på Boplats och blev jättearg på dom där, sen säger han, Sandra en tjej sa - Men om du vill kan vi fixa dig ett hål. (Så här uppfattade iallafall jag historien)

Jag börjar givetvis skratta, fatta roligt om Boplats hade börjat erbjuda folk hål i marken eftersom det är ont om lägenheter. Typ, -Hur stort hål behöver du? Två ståplatser med engångsgrill?

Egentligen så menade Giuliano att han hade köpt ett skärp i samma veva(dock inte på Boplats) o behövde ett extra hål(i skärpet). Dessutom hade han enligt storleksanvisningarna storlek short and fat vilket gjorde honom ännu argare.

Sen berättade han också att han köpt soppa av en grekisk tant som var jätteelak.

Jag hänger knappt med själv...okej..
Board Games:

Perfect work!

Annica:

Hej! Vilken härlig blogg!

Du får gärna kika in i min om du vill :D



Kramar Annica

Kommentera inlägget här: