Martin Stenmark...

...har en låt som spelas på Mix megapol, vilket är den station som är mest frekvent hos oss i hörnrummet. Den heter Sjumilakliv och spelas otroligt många gånger om dagen, så många gånger att en hatisk stämning inträder i rummet varje gång den spelas. Mias väna ansikte mitt emot mig förvandlas till förbittring, agg och avsky, min själ utsätts för tusen nålar.

Jag ville bara berätta att jag hatar inte längre, jag har blivit en större människa, skrivt hans namn på en lapp och kastat ut i rymden. Jag har kramat om min värsta fiende, omfamnat min ångest. Ingenting kan längre skada mig.

Tack Martin Stenmark för att du finns.
Skriktomas:

men har ni sett den svårmodiga, grungevideon då?
http://www.youtube.com/watch?v=IlzagtTfGvs
Svårt, stort! Gläder mig att du till slut kommit hem Åsa, i Martins starka armar!

Linda:

Och att han är Sveriges snyggaste man gör inte saken sämre!

Kommentera inlägget här: