Först skola...

...sen mötte jag upp Pierre i sin lägenhet, det är en schysst vindsvåning 200 meter från stranden, sjukt bra alltså. Och där får jag bo gratis. HA! Han sa, ja men bara du köper lite mat och så!

Sen tog vi två surfbrädor och gick ner till stranden, Bernoit var redan där och surfade. Pierre har jobbat som surfinstruktör tidigare och visade mig på stranden hur man gjorde och sen följde han med mig ut i vattnet. När en bra våg kom så hjälpte han mig att få bra fart på brädan och jag lyckades stå riktigt typ två gånger, de andra gångerna halvstod jag upp, va svårt alltså men väldigt roligt trots att min bikini kanske inte var den mest idealiska för surf (hjälp).

Efter ett tag blev vågorna för höga och han tog brädan och surfade ett tag och jag gick upp till Bernoit som hade satt sig och läsa på några klippor. Sen drog vi hem till Pierre och där hemma var två kompisar till honom, ett par som bestod av en amerikanska och en fransman. Så vi satt där och drack lite öl och sen gick vi och köpte pizza och åt upp den nere på stranden.

Efteråt gick vi till en strandbar och hängde där ett tag, sen gick de andra och jag och Bernoit fortsatte till en klubb där det var gayfolk och de spelade fransk 80tals musik. Ägaren var helt vild och flörtade med både mig och Bernoit. Vi dansade runt där och drack champange. En lesbisk fransk kvinna ville ha mig men jag tackade nej och sa att jag var ihop med Bernoit men det stoppade henne inte från att försöka hålla mig runt midjan hela tiden, så jag hade en hade en butch korthårig fransk kvinna vid min sida nästan hela kvällen. Sen ner för ett nattdopp i havet och sen sova hos Pierre.
Kommentera inlägget här: