Lugnt..

...vandrat runt i Bayonne. Hittade en kemtvätt för Bernoits tröja och lämnade in den hos en man som inte spenderat många kronor hos tandläkaren, åt en rätt smaklös lunch, tog en petit café i solen, lokaliserade mig runt bland gator och torg. Försökte hitta ett internet cafe då vi inte har det hemma, när jag frågade min rumskompis Christophe varför så sa han att han trodde att de inte hade betalat bredbandet.
Men sen när jag kom hem lyckades jag koppla upp mig på något trådlöst, vems det är det vet jag inte. Hittade även två kuddar jag kunde ta och ett lakan i lägenheten. Sen ringde Sara och Mattias och vi bestämde att mötas upp med Bernoit och hans gäng på en bar på en klippa. Snackade med dom och Bernoits polare sa att jag kunde bo gratis i hans lägenhet i September? vilket flyt(om det är sant).

Så imorgon ska jag möta upp Pierre(som han heter) och Bernoit ,kolla på lägenheten och sen skulle de kanske ner och surfa och Pierre jobbar för O'neil så han hade massa brädor hemma. Jag kunde låna en och så kunde han visa mig hur man gör.

Sen kramade jag Sara och Matthias farväl och gick upp till min ruttna knarkarkvart för att sova.
Linda:

Är Pierre en hunk? Isåfall, kedja fast honom tills jag kommer ner.. jag ska också låna bräda... och få lite bränna. Jag saknar dig. Mycket. Puss.

mamma:

Allt ordnar sig alltid, det vet du kram mamma

Niclasanna:

Hey, this is a great site, I learned a lot!

Kommentera inlägget här: