Vaknade sent...

...begav mig till skolan och den Lars hade tjallat att vi var på Ventilo igår så läraren ville inte höra på att jag hade försovit mig, men det var ju sant. En tjej i min klass(hon den flummiga) satt och såg oförskämt pigg ut trots att hon drack shots från en naken manskropp när vi lämnade baren. Begav mig sedan hemåt och gjorde mat och pratade med mina lägenhetskompisar. Gick och sov ett tag och Reynald gick och handlade mat och frågade om jag ville ha något men jag kom bara på crossianter och bröd. Sen när han kom hem hade han köpt kakor till mig, like a dream.
Sen hängde jag hemma och chillade, klappade grannens hund som heter Antarktis tror jag eller var det Atlanten? De har även en liten hund som är aggresiv och försöker bitas hela tiden. När den såg mig gick den till attack så jag fick stänga altandörren snabbare än jag egentligen kunde.

Alltså jag måste prata om en sak...jag har ett problem...folk som hobbyspelar gitarr. Alltså jag vill också kunna spela gitarr, och det är jättekul men varför detta krampaktiga ansiktsuttryck? Reynald spelade på sin gitarr idag och jag tittade snällt in i den uppspärrade stela blicken och log krampaktigt.

Sen åt jag mest och satt och pratade.

.
Kommentera inlägget här: