Vilket...

....ösregn idag, Reynald skulle ju köra mig till skolan så jag gick och väckte honom och han satte sig upp som om han hade fått en en käpp i bakhuvudet och låtsades vara vaken. Iväg till skolan och idag blev jag och Lars tillsagda att om vi inte slutade skratta så skulle hon tvinga oss att sitta på oliks platser långt ifrån varandra. Lars är helt störd så man kan inte hålla sig för skratt. Sen kom Reynald och hämtade mig igen och vi åkte hem, väl hemma så åt vi och han visade massa konsertfilmer med franska artister som han gillade. Sen hängde vi hemma och Kärstin kom hem och då kollade vi på film medans regnet öset ner utanför.

Lite senare så smsade Lars och frågade om jag skulle komma över och äta hos honom och dricka vin men då hade vi redan bestämt att vi skulle beställa hem pizza. Kärstin bantar och går på någon vätskediet så jag och smala Reynald satt och vräkte i oss pizza, stackarn.

Alltså jag beställde en pizza som hette hamburgerpizza, haha...det var hamburgerkött på och det var väldigt gott faktiskt men sammanlagt måste det legat 13 hamburgare på pizzan...jag orkade bara äta halva och sen såg jag ut som en gravid kvinna. Då ringer Loic (som jag Lars träffade på förra veckan) han frågar om jag kommer ihåg honom. Han frågar om jag vill ut och ta ett glas på en klubb, jag säger att jag kanske dyker upp, beror på eftersom jag har ätit ca tretton hambugare.

Efter vi har lagt på så lär jag Reynald leken där man blir tillfrågad hur mycket pengar man hade behövt för att göra något man inte vill göra. Han tycker leken är jättekul och skrattar nästan halvt ihjäl sig! När jag frågar om han äter upp resten av sin pizza för 30 000 kr så säger han att det spelar ingen roll vad jag erbjuder för att det är fysiskt omöjligt. Jag säger att jag äter upp den för 20 000 kr men då säger han att jag inte får sova här  utan att han kör mig till ett hotell?? Jag fattar inte riktigt men det var roligt ändå.

Sen gör jag läxan och har en extralärare som heter Reynald och sitter brevid och förklarar allt, bra!!
Det blir nog ingen klubb idag, jag orkar knappt gå.
Kommentera inlägget här: