Mias tillstånd

Mias tillstånd

Jag redovisat här hur illa Mia mår dagligen, vi hoppas på en sjua imorgon!
Skriktomas:

Eh har jag förstått rätt? Högre tal= sämre tillstånd? är inte det lite ologiskt? borde inte lågt tal vara att man mår sämre? eller? jag förstår inte. Blir orolig. Är detta system ISO certifierat? Jag är förvirrad!

ansvarig:

Skriktomas - Ta på dig hatten. Såklart det är ISO certifierat...herregud.

Skriktomas:

Jag gillar gubbarna!

Linda:

"Detta är en påminnelse om att du ska genomgå den obligatoriska webbaserade utbildningen i Dokument- och informationshantering. Våra register visar att du ännu inte har genomgått denna kurs. Vi förstår att du är upptagen, men det är viktigt att du genomgår det här utbildningsinitiativet inom de närmsta två veckorna." Ska signa dig också på den här web kursen Åza!!!

Kommentera inlägget här: