Hur rolig är den här killen?

Hej min söta, min lilla blomma, min duva med byxa, min gazell med
vackra stora ögon, jag heter Mustafa. Jag är 24 jordsnurr, jag är
bra man, jag jobbar min farbror på Mohammed Livs öppettider: mån-fre
10-22 och lördag söndag 10- 20 och jag har glimt i ögat.
Jag söker dig, som är trevlig, du måste vara svensk eller svensk
uppehållstillstånd. Du måste vara hur gammal du vill, snygg eller
ful, tjock eller smal, eller smart eller dum, jag spelar ingen roll.
Jag söker seriös förhållande, så vi kan gifta, så jag kan stanna
Sverige. Annars, kastar invandrarverket ut mig och jag kan inte
tillbaka till Irak. Tortyr, tortyr.

Känner du att det pirrar i magen? Vill du förgylla min tillvara? Kom
till mig vi gifter oss, 60-70 000 kronor? Om du vill vi kan göra
många barn 10, 12 stycken söner, Abdullah, Mustafa Junior, Khaled,
Seid & kanske Peter. INGA dottrar! (dotter + sverige = problem¸ stor
problem)

Men om du inte vill ha kärlek från mig och barn, bara pengar så inga
problem vi bara gifter på papper då. Sen när uppehålls tillstånd kom
kom, vi skiljer oss å du kan gå på diskoteka, ragga på krogen, bråka
me killen framför televizion. Och jag? Kanske hämtar mina fru å barn
från hemlandet eller varför inte kanske beställer en ny på
internet.

Kärlek, vad är kärlek? Kärlek är vind, jord, himmel, sol och moln.
Kärlek är trygghet, liv, och ro. Kärlek för mig är
Sverigehållstillstånd.

⁄ kram på puss Mustafa
Jozie:

Hihi... vilken underlig kille! fast Han är ju målmedveten!

Lottapa:

15 minuter en kvart?

La "mongo":

Fan, det låter som något min kompis morsa skulle gilla.

Linda:

Det här är killen jag vill känna en bakfull söndag.. Jag säga: hämta pizza, hämta hämta. jag fixa tillstånd.

Kommentera inlägget här: