Fan va trött...

...kom till skolan och var hur trött? Jo jätte.... Köpte med två chokladcrossianter till frukost och som vanligt är klassen jättekul när jag väl kommer dit, människorna där gör mig glad.
Ja just det...på rasten mötte jag på Scott inne på damtoaletten och det första ha sa var ...
- Brukar det inte stå en byrå här inne på damtoaletten och jag börja skratta och sa ..
- Vilken dålig ursäkt för att vilja hänga här inne.
- Nej, nej.... alltså jag brukar inte vara här inne...
- Säkert! Du är ju här inne jämt och kollar..
- Nej, nej, men det är sant, jag tror det stod en byrå här..

Min humor är inte riktigt worldwide men jag försöker jobba på min sociala kompetens. =)

Det var rätt bra väder idag så Matthias föreslog att vi drar till havet. Hem och byta om snabbt och sen kom han och plockade upp mig med sin tyska automobil. Det är väldigt vackert på väg ut till havet och tar ca en timme, han har en cab så min frisyr nådde oanade höjder och kändes väldigt multifunktionell. Väl ute var det jättestora vågor och surfdudes ramlar omkring ute på havet. Jag vill bada men det är sånt baksug i vattnet när det åker ut igen så jag struntar i det. Ligger vid standen och solar och prata. Sen går vi upp till ett café och tar något och dricka, staden är ett litet surfmecka och det är jättemysig omgivning verkligen.Dock en distraktion är att inne på cafeét är det en tjej som sitter och sjunger Maria Carey låtar, alltså så högt att hon överröstar musiken, hennes fem vänner sitter bara och tittar på henne medan hon sjunger? Iallafall börjar dra hemåt och vi bestämmer för att träffas senare och göra vår franskaläxa.Väl hemma pratar jag med Fredrik typ en och en halv timme och Matthias skickar ett sms att han är där om tio minuter.

Vad konstigt egentligen, helt plötsligt är man i en annan stad, i ett annat land där man inte kan språket och hänger med en främmande tysk kille och allt känns helt normalt. 
Iallafall... vi drar till en pub/cafe och sitter och pluggar.
Jonathan:

HejBrooosch!
Du verkar ha de ball i franska landet!Men
nu får du fan komm ahem så vi kan spela rally spel!=D
Emilie hälsar!baguette!!
ps vi är blöta!¨jävla helvete sverige!
Brooosch!

ansvarig:

Va faaaan BROOUSCH!! Cheval!!

Kommentera inlägget här: