Försova sig...

...känns så där....snoozade för länge och sedan stängde jag tydligen av alarmet, bra jobbat. Lyckades iallafall ta mig till skolan, idag var det sista dagen för Matthias så han fick sitt diplom för en två veckors kurs i franska...ha ha, vad man nu ska med det till?
Efter skolan gick vi (Scott, Michael, Matthias)och käkade i solen...DET VAR INTE GOTT!! första gången det inte smakade bra, men det var en italiensk restaurang iofs. Med oss är en George från Schweiz, han går också på skolan och känns jävligt woodstock, han är typ kanske 55 år och känns lätt suspekt.
Iallafall vi bestämmer att vi ska mötas upp om några timmar för att fira av Alan och Matthias....beger mig hemåt och vila,  försöker sen välja kläder jag ska ha på mig vilket börjar bli rätt enkelt då jag verkligen måste tvätta så urvalet är relativt begränsat. 
Tar taxi till Place de Victoiré, de lyser i ögonen på både Alan och Matthias man ser på dom att den här kvällen kommer spåra ur innan man ens har börjat, de är laddade och beställer in en giraff (ett långt ölrör med kran som man ställer på bordet)....haha, man är så laddad att man beställer in en giraff, va roligt det lät.

Då ringer Scott, han undrar vart jag tog vägen, jag hade tydligen lovat att ringa när jag mötte upp Alan och co. Han och the dude George har suttt runt ett hörn och väntat. Så dom kommer och vidare beställs det in drinkar och shots och en till giraff. Sen vidare till ett annat ställe där det är dansfest.
Jag kan berätta att när det här brokiga gänget av nationaliteter dansar så ler gud åt att han med flit inte gav alla människor taktkänsla, vilket spektakel. Men man ska inte klaga, alla dansar ju inte så man får vara tacksam.

Barägaren bjöd på shots och festen rullade på. Sen försökte vi ta en taxi men det är väldigt svårt i Bordeaux, vi stod vid en taxistation med en gammal telefon som inte fungerade, men till slut kom en taxi. Vi begav oss till nattklubbarna vid Quai de Pauldate, gick till en klubb som hette Bubble. Väl där tände eld på baren några gånger och sprutade oxygen på folk. De serverar inte vitt vin som jag brukar dricka så Alan köper in champange efter champange. Sen ska vi ha efterfest hos Alan men jag börjar må lite illa och tar taxi hem till mig.
Vilken cirkus, gå aldrig ut med folk som kommer från Estland.

Kommentera inlägget här: