Ja...

Jag vet inte vart ska bo när jag kommer till Biarritz, det känns intressant. Inte ens campingen har plats, kan hända att jag får sova på stranden och kommer hem i september med kvistar i håret, feta dreads och en läderhud i ansiktet. Det hade kanske varit rätt coolt ändå, fåror i ansiktet har man ju alltid önskat sig.

Michael och Scott slutade idag, nu är det bara jag och Hamad kvar från den ursprungliga gruppen. Hej och hej då, man vet inte riktigt vad man ska säga till dom när de slutar, det är typ, ska man kramas, skaka hand, vinka eller bara dra snabbt så man slipper välja? Speciellt amerikaner är svåra för (ja iallafall dessa två) för allt ska vara väldigt korrekt hela tiden, man ska inte visa några direkta känsloyttringar utan mest vara så som det förväntas. Scott sa, jag drar till ett slott norröver och Michael sa att han skulle flytta ut till förorten hos någon "vän".

Idag var jag sen som fan till skolan för Fredrik kom hit igår och vi gick och lade oss RÄTT sent. När jag vaknade i morse kändes det som att jag hade ett öga i mitten av huvudet som skelade (helt ömöjligt jag vet, men så kändes det). Så jag sprang iväg till spårvagnen och den åkte precis så jag gick in på LE Rond Point (Rondellen). Jag var så pass sen så jag bestämde mig får att gå på nästa föreläsning som startar kl.elva.

Beställde in en espresso(eller ja, enligt dom en vanlig kaffe), tog en ciggarett och en chockolatinne samt skrev en A4 till fröken i passe compose(Igår gjorde jag...osv osv ), där berättade jag att Fredrik hade kommit dit(igår) och att vi satt uppe så länge(igår) och därför var jag sen(idag).

Sen när jag väl kommer till skolan och ger henne detta så säger hon, ja det var bra.... men.....så viskar hon här står det att ni hade sex klockan tre men du menar kanske att ni gick och lade er klockan tre?
Vous avez couche =Vi hade sex
Nous sommes couche = Vi gick och la oss.

Ja.....nu vet vi det...hahahaha.

Senare i klassrummet höll jag på att skratta ihjäl mig för jag hörde fel, hörde fröken säga(på franska) direkt översatt - spank the toilett medan hon pratade om saker man gör i badrummet. OH, ett roligt ord, tandkräm heter dentifrisse...haha...typ tandfrisyr eller nått. hahaha en tandfrisyr...hahaha...okej hej då.
mamma:

Men du, bekymra dig inte , du kommer att hitta ett underbart bra ställe att bo på, det flyter ju på bra så det kommer att fortsätta vet du! Hälsa Fredrik
kram
Mamma

Felix:

Ja, lyssna på mamma. Du hittar säkert ett bra ställe att ha sex på.

Linda:

Okej, och hur förhindrar man mamma från att läsa vad Felix skrev.. delete delete escape.....

Kommentera inlägget här: