Min förståelse...

...för det franska lingvistiska undret kan idag liknas med att jag lyckats studsa på botten av en bottenlös brunn, en form av komatillstånd har drabbat min hjärnhalva och formar mitt talcentra till en rosa elefant. 
Jag cirkulerade i vanvett eller har jag kanske ramlat ner i ett avlopp som går i cirklar. Till och med Hamad som har varit sämst hela tiden tillrättavisade mig....endast morgondagen kan rädda mig ur detta ösregn. Men som tur var så sken solen ute så jag gick och mötte Fredrik i parken där jag bor och vi klättrade i träd, åt förbjudna vindruvor  och solade. Nu känns det bättre, men jag vet i mitt dunkla sinne att kampen är långt från över ...
Pooken:

Har du rymt med min pourpre l'éléphant, din rackare... GE TILLBAKS! Jag har blivit pappa... 3915g, 53cm, född naken & 0 landskamper. Fantastisk kille! Kram Rikard

Kommentera inlägget här: