Min storebror har blivit...

..PAPPA! Idag 12 Juli föddes en ny medlem i vår störda familj. Han heter Love Erik Karlsson och kommer bli ascool. Jag gråter när jag skriver det här, dels för att jag blev så lycklig och dels för att jag blev så ledsen för att jag inte är där hos dom.

Jag är så stolt över min familj.
Jeanette:

GRATTIS!! Visst är det coolt!

Knocke:

Grattis!!! Jag vet vad du menar, jag var ju i Berlin när Vincent föddes... men se det från den ljusa sidan (vilket jag iofs vet att du alltid gör)nu har du något att verkligen se fram emot när du ska hem sen! Så nu är vi två stolta fastrar och
mostrar. Tänk när de är lite äldre så kan vi ta med dem till Liseberg och köpa åkpass, fan vad roligt det ska bli!!! Så kan vi
göra som min moster gjorde, hon ljög om att jag var äldre så att vi kunde åka fler grejer. Han är kräfta också, han kommer bli helt grym... Idag är sista dagen på jobbet, och imorgon drar vi på semester, yiiieeppiiieeee!!!! Har det löst sig med boende i Biarritz än? Fick du tag på Jens?
Kraaaamaaar

Kommentera inlägget här: