Ove Rall ...

Äntligen är Dansbandet Ove Rall ute med ny platta.

Detta album innehåller allt du kan tänkas önska dig på ett dansgolv så ta på dig din finaste skjorta och bjud upp till dans.

 
Lyssna på härlig låtar som....

Den stämningsrika balladen: " Nej men du är finast"

Den tuffa låten som får alla att dansa lite snabbare: "Rör inte mina karatejeans"
 

Den ljuva tryckaren: "När du åt ur kastrullen så visste jag"

 

Den fartfyllda som får alla att svänga på dansgolvet: "Knyt en knut"

 

Den romantiska: "Lämna ungarna hemma ikväll"


Den riviga. "Jag slog näven i glasbordet"
 

Den behjärtansvärda. "Du får handla på Ellos för tusen kronor"

 

Den ömmande. "Ta av dig din skinnväst"


Finns ute i en skivaffär nära dig....vad väntar du på? Bjud upp till dans!



138625-27

Linda:

Skönt. Äntligen uppföljare till förra plattorna "Va va det jag sa?" och "Å så skrev prästen en rad på sin bönrulle". Lyssna till "Å så sa han att så sa du när du sa att du sa att du va min." En underbar rad ur låten: Knyt en knut - Spår 4. Plattan är även tillägnad Oves barn: Snorta och Lina.

Felix:

Och som bonusspår på "limited edition"-utgåvan återfinns även "du får inte min Mercedes". Nej, vänta nu. Det var ju inte roligt alls.

Kommentera inlägget här: