Idag så slutar jag...

...jag fick en stor fin blomma, en fransk reseguide och en vattenkanon. Jag vet inte om jag får ta med mig vattenkanonen på planet men reseguiden går säkert bra.....eller ja...kanske inte det, senast jag flög fick jag inte ta med mig min hudkräm på planet, de antog säkert att jag skulle smörja in de andra passagerarna tills de var så hala så att dom dog eller nått.

Anyway....jag ska åka till Frankrike i tre månader, så då startar jag upp den franska bloggen med äventyr från Bordeaux och lite senare Biarritz.
Start den 25 juni.

Jag avslutar denna tid med dagens Guiliano....

-Taka, taka? (säger Guiliano till mig och Mia)
Vi tittar frågande på honom.
-Var det inte taka, taka? säger han och knackar mot väggen.
Vi förstår ingenting och får inte ens fram ett ljud.
Då svarar han....-Det var inte du, det var inte jag, det var i ett annat liv.

Syns i Frankrike!

Ha en bra dag!
Lotta:

Lite bilder från gårdagens partaj =)
http://saxiquine.blogg.se/?c=1181940970

Stefan:

Att du inte pröva lapin på Resturang La Maisson i Cannes sur la merè, gör mig konfunderad.
Bon Voyage

Kommentera inlägget här: