Jag och Ingela..

..pratade om att vi skulle börja jobba enligt egna metoder och inte lyssna på direktiv. Men då hörde Mia vad vi sa och skrek högt i hörnrummet.
- Jag ska minsann skvallra vilka skumraskmetoder ni kör med!(hon sa verkligen så, precis som om vi levde år 1948 liksom) Då blev jag och Ingela förbannade, vem tror hon att hon är? Ingela hotade med sina vassa armbågar och jag själv skulle borra in hakan jättehårt i Mias rygg. Mia sa något om att man inte ska hota en gravid kvinna men det skiter vi i.
Jeanette:

Ni bör ej utmana styrkan och ilskan hos en gravid kvinna. Dom är dom farligaste personerna i ett par skor.

Skriktomas:

Mia är inte gravid!
Hon äter bara väldiga mängder bönor..
Tro mej, jag vet! (och jag tvingas leva i ångorna)

Det tjocka hotet:

Be afraid...be very afraid! Skriktomas I´m talking to you!

Anonym:

Hallå................HALLÅÅÅÅÅÅ? Mia, du sitter i mitt knä!!!!!!!! HALLÅ???? JAG KAN INTE ANDAS!!!

Kommentera inlägget här: