Host... host...

..vaknar och kör en skön hostattack från underjorden. Ni vet en sån som blir helt urspårad och man hamnar på utsidan av sig själv nästan. Pierre och hans polare är uppe och ska dra iväg till Toulose, jag säger hej, pratar lite med dom och gör frukost. Sen funderar jag på att dra till stranden, men tänker att jag borde kanske stanna hemma och kurera mig lite, men sen vill jag gå till stranden, men bestämmer mig för att gå till kylskåpet, sen funderar jag på att gå till stranden men sover lite istället, sen funderar jag på att gå till stranden men surfar på nätet istället. Så håller jag på tills Kuna skickar ett sms och frågar om jag vill komma ner till Ventilo, då tar jag mig samman och beger mig iväg. Nerförsbacke hela vägen ner till baren. Väl där sitter vi och snackar och tar ett glas, möter folk från Lars kollektiv och skojar med dom. En kille vill ta massa med kort på oss och det blir en skrattfest med många roliga bilder till följd. Sen vid ett känner vi oss nöjda och jag cyklar hem, en kamp med uppförsbacken gör att jag får gå en bit. Sen tvätta Pierres kläder i tvättmaskinen så jag kan tvätta mina imorgon. Sova.
Kommentera inlägget här: