Vad är detta..

...för liv? Cykla till skolan på morgonen, hänga med roligt folk, sen hem äta crossianter och dricka juice och promenera till stranden, bada o sola, sen hem igen, sova lite, äta lite mat, duscha och sen iväg til en strandbar för att se den finaste solnedgången jag någonsin sett? Alltså, vilket härligt liv, jag trivs så otroligt bra. På strandbaren spelade vi Pentanque som är som Boule ungefär och drack öl och vin. Jag var med Danis polare och det är ett gäng killar, män, mellan 25 och 50 år typ. Vi spelade och förlorade dock på grund av att de andra laget fuskade(säger vi). Sen promenera hemåt och sova hos Pierre. jag känner mig verkligen hemmastadd där. Pierre hade kommit hem idag från Paris och var ett vrak, hade haft 8-9 möten om dagen och sen festat med sin vänner på kvällarna.

God natt
Linda:

Såg han Eiffeltornet?

Carolus-rex:

Lyxliv min dam, lyxliv kallas det! =D

Kommentera inlägget här: