Jag fick ett tackbrev...

....hem till mig på grund av att jag bjudit in till födelsedagsfest/julfest! Ett tackbrev på posten är ju inte varje dag man får så jag tänkte vara vänlig och återgälda denna fina gest med ett fax. Ett fax skickar man ju så sällan.


Hej Therese,


Jag tackar dig ödmjukast för brevet gällande min inbjudan till en exklusiv tillställning i julens och jesubarnets(jag) tecken. Många osäkra nätter funderade jag över din närvaro på denna bjudning, därav de många frågorna om huruvida du skulle anlända som ett uppskattat paket, såsom de tre vise männen men i form av endast ett väsen kommer du med guld, myrra och rökelse. Varje gång jag hänfört rusade framåt till mitt fordon av fart för att ta mig vidare in till stadens gator och torg, kastade jag en blick på mitt smycke gjord av teknikens under och skickade dig en muntlig påhälsning. En påhälsning där jag tacksamt mottager din närvaro i mitt liv, detta liv och denna färd genom stjärnorna som korsades av din färd genom livet. Två själar som inte vill skiljas från varandra och som en gång låg på ett dansgolv på Deep.


Pax vobiscum och skit på dig,


Åza

Kommentera inlägget här: