Jag var...

...på väg till jobbet så ringde jag banken för att tacksamt få sitta i telefonkö. Precis när banken svarar så börjar ett par byggare rulla en stor byggnadsställning precis där jag går o förföljde mig med den. Medan denna ställning körs brevid mig började en lastbil backa ut och tutade jättehögt och så åker en buss förbi och det låter som om femton Starfighters från Stjärnornas krig drar förbi. Jag försöker mitt i detta berätta mitt ärende, då ser jag spårvagnen och börjar springa samtidigt som jag försöker hålla konversationen levande trots att den är egentligen har blivit dödad. Hoppar på vagnen och börjar garva, hon låter måttligt road för där sitter hon morgontrött på sitt kontor med sitt förbannade automatkaffe som smakar skit och undrar om livet inte blir bättre än så här.
Marki:

Det finns inga "starfighters" i Stjärnornas Krig. Du syftar uppenbarligen på den eminenta filmen "The last starfighter" från 1984. Du borde ha vetat detta. Jag är verkligen besviken på dig nu.



http://www.imdb.com/title/tt0087597/



-m-

Kommentera inlägget här: