Min lillebror...

...var på ICA Maxi och storhandlade med min mor. Brevid honom vid någon hylla står en stressad småbarnsmamma med en självscanningsapparat. Hon scannar in två varor, lägger ifrån sig apparaten och går bara därifrån i ren stress. Min lillebror väntar lite men hon verkar inte komma tillbaka och då kommer det en expedit, han säger till att det ligger en scanner där på hyllan och expediten tar den och går iväg. När expediten gått runt hörnet kommer den stressade mamman rusande tillbaka och börjar leta efter sin scanner. -NAJ, tänker min brorsa och smyger runt ett hörn och går därifrån.


hahaha..SCHYSST! Så jag rekommenderar er att förvärra folks julhandel! Plocka bort varor ur deras korgar, göm ett småbarn eller lägg fälleben på en tant. JULKAOS!
Shaans Butler Adelsson:

Det är ALLTID lika roligt att bevittna och på ett passivt sätt delta i andra människors vardagsnederlag! Din bror gjorde HELT rätt som smög därifrån HAHA! ;D Man kan oxå, aktivt iofs, låta bli att påminna folk om att de glömmer handskar bredvid en på bussen el. dyl.

Anonym:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

Kommentera inlägget här: