En kollega berättade idag

...att hon är väldigt rädd för hajar. Hon är till och med rädd för att flyga på grund av hajarna. Eller ja, hon är inte rädd för att flyga egentligen men rädd för att störta i ett hav med hajar, hon störtar hellre på land om hon slipper hajarna. Och om hon blundade i duschen så kunde hon se hajar.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle säga...

branx:

branx:

DUMMA BLOGG.SE!

IAF. Vad jag skulle säga var att ett givet inlägg i en debatt med en sån person är "En gång såg jag en haj simma i en toalett". Skulle ge möjlighet till fantastiska fortsättningar!

Markiiiii!:

Jag var inte rädd för råttor. Men när jag kom hem såg jag en råtta på toaletten. Den tittade förvånat på mig och hoppade sedan ner i toaletten och försvann. Nu har jag råttfobi. Jag köpte ett extra tungt dassalock som jag alltid fäller ner. Jag har alltid dörren till toa stängd. Jag har inte varit på toa på flera månader. Jag känner mig tjock. Jag kallar råttan för Hugo. Ibland pratar jag med Hugo när han inte är där. Ja.

Henrik:

Hahaha, jag är också rädd för att flyga över hav med hajar av samma anledning! Usch!

Kommentera inlägget här: