Vem blir Mr. Mustasch Januari 2009! RÖSTA!

Här har vi det otroligt mångsidiga resultatet från mustaschtävligen! Som ni ser så har vi allt för de olika smakerna där ute. För enkelhetens skull har jag gett dem namn, från vänster har vi:

Kristoffer i mustaschen "Prom night", Emil i mustaschen "Sjuttiotal äger", Stipe i mustaschen "Meros camping" samt Martin i mustaschen "Amerikanskt fängelse". Klicka på bilderna för att få en närmare titt på behåringen innan ni lägger er röst!

Så sätt igång lägg en kommentar och RÖSTA nu!

Tack på förhand.



Anonym:

jag lägger min röst på "sjuttiotal äger"!

Branx:

Meros! Bara för att han ser ut som en frisör på rymmen från Schampostolen.

Anonym:

hahaha..Meros camping LÄTT

Anonym:

Den amerikanska fängelse mustaschen är klockren!

Anonym:

Prom night...haha, man kan lätt tänka sig honom bjuda med en på bal!

Anonym:

Meros äger!

Anonym:

Meros!! Klockren komposition av bilden som framhäver mustaschen på ett väldigt balanserat sätt, det ser naturligt ut.

Anonym:

Amerikanskt fängelse såklart...

Anonym:

sjuttiotalsmustaschen är en säker vinnare!

Anonym:

det är inget fel på oss med behåringssvårigheter! heja prom night!

Tobbe:

Jag döööör! Fan va roligt!

Emil är en klar vinnare.

Markiiiii!:

Jag tar en Meros camping tack. Kan man få med extra ost på?

Meros Camping Original:

Tack för alla goda kommentarer. Kul att jag vann folkets röst.



PS ! Just nu är det rabatt på guldkedjor, garanterat 35 karat. Dessutom så hälsar frugan till er som behöver klippa er att det är kort kö i campingvagnen så skynda på.

Anonym:

Jag röstar på Meros camping :-)

Pling:

Jag röstar på Meros Camping även om jag inte skulle våga släppa in honom i min campingvagn :-)!

SlupKlurk:

Meros Camping alla dagar i veckan!



om den blir lite tjockare går den även hem som "Persisk matta" Januari 2009

Linda:

Aldrig försent att lägga en kommentar på detta.. Men helt ärligt.. efter att ha träffat Mr Promnight, får det ju bli en självklar vinnare! ..och till Meros vill jag säga "Vi ses på Slobos"..

J:

Hehehe sjukt bra tävling!



Jag röstar för Amerikanskt fängelse :)

PromNight:

Jag röstfiskar å det grövsta här, det är ju en väldigt liten andel av den svenska befolkningen som känner sympati med oss ansiktsbehåringshandikappade, så hur mycket det principiellt bär mig emot så måste jag baske mig lägga en röst på mig själv. Jag har ju sett att det finns i alla fall 3 personer i vårat land med god smak, så dom har sig en ordentlig bal-bjudning att vänta minsann!

Daniel Ängelöga:

Emils 70-talare är ruskigt fin fin. Go Murray:en!

Kommentera inlägget här: