Ett tag blev jag kallad..

...tjockis av min killkompis. Han skickade tjockis-sms till mig dagligen i flera veckor, det lät ungefär så här..
 

Du är så tjock att när jag väjde för att köra runt dig tog bensinen slut.

Du är så tjock att du kan sälja skugga.

Du är så tjock så att om du går förbi teven missar jag en hel säsong av Seinfeld

Du är så tjock att när du vände dig om anordnade jag en "Välkommen tillbaka!"-fest.

Du är så tjock att i skolkatalogen fick du vara på sidorna 4,5 & 6.

Du är så tjock att man inte kan avgöra på vilken sida av vägen du går.

Du är så tjock att när du gick på bio satt du bredvid alla.



Men en dag ringer en klasskompis till mig och garvar och frågar varför det står att jag JOBBAR som Tjockis? Då hade den jäveln genom kontakter fått någon på Telia att skriva in Tjockis som arbetstitel i telefonkatalogenl!

Ps. Jag hade denna charmiga arbetstiteln ett tag men för något år sedan skickade jag ett mail till Eniro och skrev att jag hade bytt arbete.
Henrik:

Haha, fasen va bra...hihi

Sorana:

hahaha... du är sjukt rolig!

Kommentera inlägget här: