Att vara på..

..kurs är roligt. Man hamnar med helt otippade människor man aldrig skulle möta annars. I veckan har jag hängt med mina två nya bästa kompisar, två IT-Chefer vid namn Olov och Börje och som vi har skrattat.... Börje drog ordvitsar hela tiden och Olov hade ett skratt som var så högt att hundar ylade i hans närhet. Vi tre var oslagbara, gick på stan tre i bredd och sa kommentarer åt höger och vänster. Vi skojade om tanter, drog under bältet vitsar och vibrerade på ögonbrynen för att höja en rolig kommentar till skyarna. Vi skojade också om att bara jag och Olov skulle klara kursen och att Börje fick åka hem till Vetlanda utan sitt certifikat! ...oj oj...sicket härligt gäng!

Jag kommer sakna er,

Peace out Börje och Olov my new bffs.
Linda:

Fan va härligt det låter!! Jag vill också på kurs! :)

Catta:

Jag vill oxå va med...

Kommentera inlägget här: