Biarritz...

...anlande jag och Fredrik i pa torsdagen. Vilken javla skon stad. Sara och Mattias kom och hamtade oss och vi korde till Mattias pappas hus. Jag och Fredrik fick ett eget rum med ett AKTA tacke och varsinn kudde!! Det ar mer an vad jag har haft under mina fem veckor i Bordeaux, jag var overlycklig. Sen akte vi till stranden och det var sa harligt; vilken semesterkansla. Det var asskona vagor och vid ett tillfalle sa skoljdes jag upp pa stranden och satt helt plotsligt pa torra land i en sjojungfruposition med ett kilo grus i bikinitrosorna...ha ha ha..

Sen gick vi ut och at pa kvallen och hade det nice. Dagen efter, stranden igen och sen in till Fete de Bayonne och kolla pa dansande fransman i tusentals. efterat drog vi till Biarritz och at mat och satte oss pa en bar precis vid havet och bestallde in helror som brats. I Biarritz ar det ratt mycket rikt folk blandat med surf dudes, en salig blanding. Efter det gick vi pa klubb och dansade sen hem och sova. Jag kan knappt forsta att jag ska bo har, nu nar jag umgas med Sara och dom sa kanns det som att jag bara ar pa semester. Ja just det, pa fredagen var vi aven och halsade pa min nya lagenhet innehallandes en ratt skon typ verkar det som. Han hade det jattefint hemma och det finns matsal en fet widescreen, playstation och tradlost bredband. Perfekt!

Fredrik akte i morse och idag sa har Sara och Mattias varit pa slaktmiddag sa jag har varit hemma sjalv har och lyssnat pa musik, skrivit lite och bara chillat. Underbart att fa vara lite sjalv faktiskt och reflektera over allt som har hant och ladda infor morgondagen med nya skola och nytt hem.

Franska tangentbord tilltqlar inte mig, de har moblerat om alla bokstaver sa jag fick lasa igenom det jag har skrivit och insag att overallt dar det skulle sta bokstaven a sa var det ett q....sag ut som ett helt eget sprak och det blir det ju kanske ocksa...eller jag vet inte.
mamma:

Hoppas Sara klarade sig på slaktmiddagen, så dom inte slaktade henne också
:=)

ansvarig:

men hur rolig ar du da...

Linda:

Aha, öh.. jag förstod inte det där när du skrev "Sen gick vi ut och at pa kvallen och hade det Nice". Öh, var inte du i Biarritz.... fattar ingenting................ pust.

Kommentera inlägget här: