Ja just det..

...jag frågade Julie om man kan hyra cykel någonstans och då sa hon att man går bara till borgmästaren(the mayor)så får man låna en?? Coolt... -Hej borgmästaren, jag vill låna en cykel! -Ja men varsågod kära utlänning.
Knocke:

Bonjour Smocke!
Kul att läsa om dina bravader, även om det såklart hade varit mycket roligare att vara med om dem.... Jag känner igen de där skrattattackerna på lektionerna från både Berlin och Barcelona ha ha ha, fan vad det är roligt! Vissa har sånt uttal så det går inte att inte flabba. Det är precis som du säger, som en enda stor komedi. Sorry att inte jag har svarat på ditt sms som du skickade för hundra år sen, men jag var busy just då, satt på jobbet, och ja... du vet hur det är... Den här hjärnan glömmer så snabbt! Men du, jag saknar dig också jättemycket och ser fram emot att vi ska träffas därnere. Hoppas det finns tid för mig/oss att komma upp till Bordeaux, det hade varit kul att uppleva den staden också, den låter festlig! Annars blir det fete de Bayon (eller hur det nu stavas) Hur är lägenheten? Visst är hon gullig Julie... Har du tagit över hennes liv än, ha ha ha. Ät inte ihjäl dig på mc donalds nu bara bruden, du är i matens och (det här behöver jag nog inte påminna om) vinets land, så njuuuut!!! Stora kramar och pussar till min älskade vän

Knocke:

Varför syns inte den jävla kommentaren nu då som jag skrev alldeles nyss...??? E det jag som är puckad eller vad är det som händer?

Linda:

Knocke, det hände mig också... man ser tydligen inte sina egna comments.. blev lite off när jag skrev en aplång och sen var den borta... dont you worry, vi ser den.

Linda:

Knocke, det hände mig också... man ser tydligen inte sina egna comments.. blev lite off när jag skrev en aplång och sen var den borta... dont you worry, vi ser den.

Kommentera inlägget här: