Kollade av en slump vädret idag...

eftersom det har regnat en del..... Fan också...

http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=0176
brooousch!:

Hej!
Snart blir vi Farbror Jonathan och Faster Åza!
Dom e på sjukan nu:D
shit ska de bli 37 grader?:O.här e de la 15 grader o regn..ska vi byta?haha
föresten tyckte domaren var lite lik Ernesto !

ansvarig:

hahaha...ja domaren är fan lite lik tjejen ernesto..=) ja fan va spännande, jag ska bli faster åza o du farbror jonathan..haha. fan va sjukt.

mamma:

Grattis faster och farbror......Måste bara påpeka att jag har blivit farmor,
jag är farmor till en liten kille som är så söt, han är lik Åza som nyfödd.
Nu skall jag upp och titta på underverket!!

Linda:

Jag som ville vara förbannad över att du har så grymt väder, så läser man den här bedårande bloggen och slutar tårögd. Men du, det där med bra väder skämt är inte roligt. Håll dig inne så jå te dajj!

Kommentera inlägget här: