Idag på spårvagnen..

..så sitter jag och läser Metro, vagnen stannar och jag vänder upp blicken, en gubbe kommer på och tittar mig rätt i ögonen och säger högt -NEEJ... Jag kände att jag kunde inte hålla mig så jag skrattar till och gubben spärrar upp ögonen ännu mer, tittar på mig och säger NEEEJ!  Jag tvingas titta ner i tidningen i biter mig i läppen, sen säger han NEEJ till alla  som rör sig i vagnen. Då förstod jag att det inte bara jag som gjorde fel, alla gjorde fel hela tiden. Undra om han jobbade som ordningspolis tidigare?
-
Sarah:

Jag finner dig ytterst underhållande :-D

karin:

haha, mongo.

när jag åkte vagn här om dagen var det en kvinna i 50års åldern som, när hon gick på vagnen hade ögonen på den lediga platsen brevid min. så kommer det en snubbe och sätter sig där istället och hon blev helt tokig. galet.

Markiiiii!:

Det är ju jag som är NEEEJ-mannen! Fast jag har flyttat till Malmö och skriker det till mina kollegor. De gör nämligen också fel hela tiden. NEEEJ!

Kommentera inlägget här: