Gjorde en subtil entre...

...på ett lunchhak, jag och en kollega. Väljer ut ett bra bord vid fönstret, hämtar sallad och ska sätta oss ner. När min kollega sätter sig inser hon att det är för varmt med jackan på och lyfter på sig för att ta av den och lägger jackan på stolen brevid. Hon sätter sig igen men råkar sätta sig på gardinen, man hör *poff* poff* *poff* *poff* *poff* som små spängladdningar när gardinstångens fästen sprängs ur väggen längs hela panorama fönstret o gardinen ramlar ner över henne.. Jag skrattar så mycket att jag kan inte hjälpa henne utan ligger över bordet medan hon sitter gömd i en blommig gardin. Gardinstången hänger snett och jag lyckas ta mig samman o försöka hjälpa henne ur gardinen medan vi skrattar.

Lärdom:Titta efter innan du sätter dig ner.
Melanie:

Jag fattar inte hur en person (du) kan vara med om sa manga roliga saker i ett o samma liv!!! ha ha ha

Ernesto:

Hahahahahahaha.......jag garvar ihjäl mig åt bilden..hahaha....

Kommentera inlägget här: