Saker att göra på ett möte vid uttråkning.

Rekonstruera mötet med leksaksfigurer på bordet framför dig. När någon rör sig flytta snabbt om figurerna på motsvarande sätt.

Använd en jaktkniv för att peka på powerpionten.

Ha på dig handsfree mikrofon under hela mötet och fäll då och då en kommentar i stil med, - Jag struntar om det inte finns några dvärgar, se bara till att genomföra föreställningen!

Svara på seriösa frågor med , - Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag är förstås smickrad , men det gick lite snabbt.

Gör långa pauser i ditt anförande vid slumpvis valda tillfällen. När du ser att någon är på väg att börja prata skrik, - Herregud jag är inte klar ännu!!

När kakfatet skickas runt ta en kaka och krossa den med handen och titta argt på personen mitt emot dig.

Hoppas du känner dig inspirerad!

Kommentera inlägget här: