Jag och Helena..

...var på väg ut ur kontorsbyggnaden och då säger hon något riktigt briljant. Jag uppmärksammar givetvis detta och säger -Helena du är så smart! varvid Helena plötsligt inbillar sig att dörren vi ska igenom öppnas med en låsknapp på väggen (som aldrig har funnits) trycker då på den enda knappen som finns (som är en ljusknapp) och släcker ljuset i hela korridoren.

Där stod vi i totalt mörker och jag skrattade, oj så jag skrattade.
Linda:

Hahaha.. tajming..

Linda igen..:

Fick precis ett stavningstest för att jag skulle kunna skriva något på din blogg. "Canyons Sitting" skulle jag skriva.. Amerikanskt?

Linda igen...:

"North Rared" fick jag nu....

Linda igen igen..:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH nu fick jag "only sausage" hahahaha kan inte sluta...

Kommentera inlägget här: