Blocket är en underbar plats...

Nedan annons hittades förut...Läs texten och klicka sedan på länken längst ner.


Plats: Borås  

Övrigt, stl. XL, herr
Hej, nu säljer jag min rymddräkt som jag använde när jag kom till jorden. Jag har beslutat mig för att stanna här och har då ingen användning för den längre.

Modell: Yellow beam compact.
Sidventilerna är helt nya och stratosfär-skyddet är uppgraderat till ver.970:2

Vid snabb affär skickar jag även med det intergalagtiska visiret för hjälmen.

Snackare undanbedes, endast seriösa svar.
Ni som vet något om rymddräkter förstår att priset är \"prutat o klart\"
14 500:-

http://www.blocket.se/alvsborg/Rymddrakt_26188610.htm?ca=15&w=3&last=1
Melanie:

Ha ha ha ha ha ha jag garvar o garvar!!!

Ernesto Martinez:

Fan jag gick in försent och annonsen/bilden är borttagen. kan man inte få tag på bilden på annat sätt, e nyfiken så jag dör.

Kommentera inlägget här: