Framtiden..

...är oviss och lite mörk just nu. Mia har idag avslöjat sina planer för framtiden.
Det började med att jag i all enkelhet jämförde min person med Kofi Annan. Liksom Kofi är jag en värdslig, kompetent person med en stor dos ödmjukhet.
Jag frågar Mia vem hon själv jämför sig med. Svaret blev - Vem som helst som under sin karriär siktat på världsdominans. Hon började rabbla karaktärer ur de förflutnas skuggor såsom  Stalin, Mao, Darth. Jag frågade med pondus(precis som Kofi hade gjort), hur hon hade tänkt gå tillväga?  Då drog hon ett finskt skratt och kliade sig på den svullna vaden. - Lilla vän, allt börjar i liten liten skala.

-Hjälp! och vi måste sitta i samma rum hela tiden!

Sen sa hon med robotröst och finskbrytning. -I like you, When I rule the world, your death will be quick.
Skriktomas:

Från Den omnipotenta gudsliknande kejsarinnans hov kommer lite fler smakfulla citat från nära vänner till den Gudomliga:

?Death solves all problems - no man, no problem.?

?A single death is a tragedy, are million deaths is a statistic.?

?Ideas are more powerful than guns. We would not let our enemies have guns, why should we let them have ideas.?

You cannot make a revolution with silk gloves.?

?A lie told often enough becomes truth?

Eller varför inte göra som canada?: http://cwd.ptbcanadian.com/index2.html

Linda:

No woman, no cry...

Kommentera inlägget här: