Kontoret är rörigt..

Mia har jättemycket skräp på sin sida av det runda rummet, typ apmycket papper, vattenglas, döda rosor, datorskärmar huller om buller...Själv har jag bara två olika syltburkar, en död ros och högst två matburkar.
Vi har ingen papperskorg heller så jag vek precis in frukt i ett mail som Mia har printat ut till mig. Nu strechar Mia, ibland gör vi solhälsningen och vinkar till de på Ernst o Young som jobbar på andra sidan.
Linda:

Gött Åza! Själv hade jag en möglig lasagnebit kvar i en av mina burkar.. blä. Nu har jag en avslagen julmust sedan igår och en halv hönökaksmacka.. jag la till dig på min Space grej.. msn. Gjorde det nått? :)

Ernesto Martinez:

Linda, du är rättmärklig själv som är inne o kommenterar på denna sida (ööhhh, o ja då). Det säger väl en del om oss ochså, vi är rätt konstiga vi med honey ;-)

Linda:

Älskade Enos... I love you! Och speciellt bilden från Seven Eleven med peruken på dig...!

Ernesto Martinez:

Älskade Linda...i love you to. Nu inleder vi en nätromans o lever lyckliga i alla våra dagar över nätet.
Men visa aldrig 7-eleven bilden för någon för då...
I love you i alla fall.

Linda:

Ernesto, varför bloggar vi inte utan Åza? Hon är ju lite konstig sa vi ju... du vet. Du måste ju skriva på min också... http://lindamontin.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1

Kram

Håkan:

Är det nån som inte är konstig är det Åza. Det är alla andra som är konstiga. Eller?

Linda:

Håkan.. vaddå alla andra? Det är bara jag och Ernesto som har bloggat här hittills.. ;) Ingen annan som vågar.. :) Kram kram på er. Och för den delen är alla galna! Vi ses snart.

Kommentera inlägget här: