Detta är en gammal mailkonversation...

...jag hittade när jag rensade min mailbox. Den är mellan mig och min kompis Henrik. Vi har typ skrivit varannan mening. Man börjar ju undra hur det står till. Var så goda.



I dagens modevisning, de tre kroppsbyggarna.. Henrik, Åza och katten Jesper..ta ta ta ta!

Vilka kroppar, vilka muskler? det är helt otroligt!

Kolla Henriks gångstil, han har klass.
Han bär idag mjuka byxor i fladdrigt tyg med många olika mönster på. Han är city-chick! Hans mustasch är lånad från NK Dam.

Brevid går Åza som dagen till ära har ett rövskägg lånat ifrån NK herr
Skägget är långt och stilrent, passar i vilket sammanhang som helst.

Jespers extraförlängda svans kommer från zooaffären i Femmanhuset
Finns även i blått.

Här kommer Henrik igen, han luktar barr med lite touch av bäver, finns även i grönt

Åzas kebabkostym är handgjord i sydvästra Nord-Iran av två blinda kefirer,
fickorna är gjorda av hickoryträ och den stora luvan är gjord av en hiskelig
kamelpung

Henriks gångstil kommer ifrån Ullared där man går väldigt snabbt, han har tupé
ifrån Paris som ser ut som ett kastrullock av senaste modell. Ljudet han gör heter "Tusen barn" och sponsras av  Valhalla badhus.

Jespers extratass kommer från en olycka vid Vasa-Victoriagatan vid lunchtid och
den lilla toppluvan är designad av Gunde Svan på fyllan

Den lilla trehjuliga bilen som Åza kör in på nu är leasad från en kille på
Buttericks. Håret är fullt med piprensare för att vaja tokigt och horisontellt
när hon åker fort och snett, lösögonfransarna är inget annat än två förbannade
talgoxar som fastnat i hennes egna buskiga ögonbryn från H&M Comsetics,
Kungsgatan

Spenaten i Jespers öra kommer från ICA Focus och temat för Jespers look idag är tvärbög, hans tajta skinnrock avslöjar magen som är lätt lönnfet och svajig..morrhåren är designade av Leif loket Olsson
Och den lilla lilla skinnkepsen masserar huvudsvålen varma bögiga sommarnätter

De två småvuxna talibanerna som Åza har som ryggsäck är från östra Afghanistan
och importeras och marknadsförs av Migrationsverket

Henriks mataffär som han har på axeln är Hemköp på Avenyn, han matchar detta
med en lätt hästsvans ifrån en shetlandsponny

Svansen som hänger efter Åza är inget annat än den gula långa rutschbanan som
länge fanns tillgänglig nedanför Naturhistoriska museet, Åza fastnade där
senast och hävdar nu att det är en fräck Indisk tigersvans i plåt

Gökboet som Henrik käck har i handen är en attiralj som kommer stark nu i vår,
frisyren är rak och tråkig , bry er inte om bajskorven som ligger i mittbenan
den är svår att få bort och Henriks egen

Åzas lönnfeta rygg döljs här delvis av två beiga liksäckar. Utan att undra
varför hon har en slips mellan varje tå, kan man även iaktta en liten murgröna
bakom hennes leopardmönstrade tolvfingertarm.

Henriks tänder som bara finns i gult matchar hans vita bröstkorg som är konkav,
mellan benen hänger Jesper idag iklädd Bregott.
 

Det blir succé!
Linda:

Herregud, fatta kul o hitta sånt här i efterhand! hahaha! Värst är ändå bajskorven i mittbenan. Vem fan skrev det?

Branx:

Kära Bullen,
När jag rökt på, brukar jag klä av mig allt
och vira in mig i gladpack. Sen skriver jag
mode-tips ihop med min påhittade vän Henrik (Henrik är en talande sten som jag fått av en magisk Kanin utanför en rastplats i skara).
Så min fråga till bullen är, kan Onani
orsaka blindhet hos den magiska Kaninen?

ansvarig:

hmmm..någon är mig på spåren..

Kommentera inlägget här: