Att stirra...

..en orm i ögonen har jag faktiskt aldrig gjort förrän igår. Låg och solade på Reynalds tomt, vid en buske och helt plötsligt när jag tittar upp så är en orm framför mitt ansikte, jag säger då, högt för mig själv...-Jaha en orm, vad gör man när man möter en orm...Den tittar på mig, helt blickstilla och jag blev verkligen helt perplex, sätter mig snabbt upp o när jag tittade dit igen var den borta.
Sen kom en ödla och sprang på min filt då fick jag nog av naturen och gick in och packade mina grejer. Idag så ska jag äntligen flytta till Pierre. Sa hej då till Reynald, Kärstin och Sebastien, ska tillbaka på barbeque den 7 september igen. Sen hemma hos Pierre var han och även hans kompis Laurent på plats, vi ställde in mina grejer och drog till baren vid stranden. Jag och klasskompisarna hade bestämt att mötas där så de dök upp sen och Lars hade med sig en suspekt fransk kille. Jag berättade att jag Lars och Dani var transvestiter och undrade vad det var för fel på honom, han sa att han var en hund förut och nu hade han opererat om sig till man. Pierre och Laurent drog och käkade och jag Amenika, Kuna, Lars, Mikael, Dani och den skumma franska killen var kvar. Den skumma franska bor i en stad full med hästar och leverar hästskor.

Sen gick vi vidare till Ventilo bar, där var massa folk från skolan som vanligt. en Markus från skolan var så rolig att jag höll på att skratta ihjäl mig, Lars tycker jag är konstigt för att jag alltid slår mig på benet när jag skrattar. Det är som en störd reflex som jag inte kan bli av med. Mitt och Markus samtal spårade ur totalt och han måste tycka jag är helt sjuk, jag måste sluta prata om transvestiter alltså. Jag sa att jag förut var pappa till fyra barn och efter dom så operarde jag om mig till tjej och blev brandman. Sen stängde dom o jag cyklade hem till mitt nya boende, gött.
Akselalva:

really good site!!

Kommentera inlägget här: