Fredag...

...vaknade upp hos Pierre och Benoit med en lätt huvudvärk. Vilken jäkla rolig kväll igår, även min frisyr talade för att jag hade roligt igår då jag lagt mig med blött hår eftersom vi tog ett nattdopp i havet.


Benoit skulle dra till Bretagne och fira sin födelsedag med sin familj i deras strandhus och undrade om jag ville med? Men jag tackade nej och vi tog hans bil till Bayonne där han lämnade av mig, kramades hej då och sa att vi syns säkert hemma i Sverige sen.
Gick sen och handlade lite mat och satte mig i min knarkarkvart och slappade, sen hängde jag hemma hela kvällen, kollade på ett franskt cirkusprogram på tv och bara var. Rätt skönt efter den här veckan, nästa vecka blir det seriös skolgång, nu har det varit för mycket semester här..eller?

Jag börjar trivs rätt bra i lägenheten, den är så stor och fin(om man bortser från allt smuts och ruttna möbler) och mina rumskompisar är jäkligt trevliga, vi träffas ibland skrattar och pratar strunt typ..
Ja just det jag måste handla sängkläder, ligger fortfarande och sover med en handduk över mig, men jag har iallafall lakan och kuddar så det funkar ju tills vidare. På tisdag flyttar jag till Biarritz och surfkollektivet där, då får jag styra upp verksamheten.

Fan va roligt jag har egentligen...

Kommentera inlägget här: