Mia skulle ringa...

ett samtal, första meningen jag hör henne säga är:
-eeeeh..Är det Ekorren i Kortedala?

WHAT!  Bor det bara en ekorre i Kortedala? Eller kanske det bodde fler där förut fast nu är det bara en über-korre kvar. Och kan den prata i telefon?

Men när hon lade på så visade det sig att hon hade ringt apoteket i Kortedala.  Jaha, det var väl roligt.

Jeanette:

Vad vore vi utan dig på jobbet Åza, du är helt sjuk någonstans. Var vet jag inte för du tar ju aldrig slut. Du bara fortsätter uppåt.

Men vi har kommit till ett enhälligt beslut att vi älskar dig ändå!!!

Skriktomas:

Som bonde i samma område har jag haft möjligheten att fotografera uber-ekorren! Titta här!: http://www.allfantasyart.com/photomanipulation/super_squirrel.jpg

Var det någon som sa nätdejt på fredag?

Öansvarig:

Jag tycker det är värsta djurplågeriet att operera in stålmannen i den oskyldigare gnagaren! Det är ju vidrigare än alla alien filmerna på en gång!! Dessutom är ju stålmannen både rullstolsbunden invalido och numera död!!!

Ernesto Martinez:

Som galen "fotbollssupporter" som jag är kan jag bara säga att en bra "gnagare" är en död "gnagare". Ni som fattar fattar...

ansvarig:

ernesto tar upp kampen mot über-gnagaren. vem kommer att över kortedalas skogar?? spänningen är olidlig.

Kommentera inlägget här: