Min kompis..

..Håkan sa till mig (med alkohol innanför västen) att han tyckte att jag hade barnfödarhöfter, fast jag hörde fel och tyckte han sa valfödarhöfter. Ernesto hörde också fel men hörde Håkan säga att jag hade valdödarhänder. Jag vet inte vad som är värst att ha.
Fast iofs att ha händer så stora att man kan döda en val kan aldrig vara positivt. Om man inte träffar en val som är aggresivt lagd och är full.
Lottapa:

Om man har valdödarhöfter, betyder det att man kan knipa ihjäl valen mellan benen?

ansvarig:

ja det är nog motsatsen till valfödarhöfter helt enkelt.

Ernesto Martinez:

Men mest av allt bör man passa sig för en brud med valdödarhänder...tycker jag i alla fall. Det hade skrämt mig.

Oansvarig:

Om man är osäker hur stor val man dödat kan man gå till sin lokala "whale weigh station"......där kan dom också mäta hur stora händer man har.

ansvarig:

jag skulle hellre vilja väga mina händer

Håkan:

Vill bara säga att det var förra året jag fällde kommentaren. Det var valår då...

Ernesto Martinez:

Ha ha ha...grymt Håkan, skrattade så jag dog (men så har jag kass humor ochså, kasst humÖr med ibland).

Kommentera inlägget här: