Här på kontoret..

...står det alltid massa med möbler och kartonger överallt. När jag började här så trodde jag att de höll på att flytta men så var det inte. Så jag tänkte att antingen så ser det ut så här för att man ska vara i en fokuserad process hela tiden då man måste tänka ut sin framfart innan man går. Eller så har de haft hit en väldigt alternativ inredningsarktitekt som arbetat efter temat - Kaos goes kartong.
Lotta:

Jag tror att det är någon som lagt ut snubbelfällor för att döda oss...

Skriktomas:

Men om det är någon som försöker döda er... det borde ju vara Åza... Hmmm...

Aha! Jag har sett på CSI att man kan leta upp den ansvarige för ett brott bara man har några hårstrån typ........

Så kära briokottar!
Riv av Åza håret och se om det är hon som är skyldig! :-)
(det är något mittenpart där emellan, typ nån stor mojjäng man skall stoppa i hårstråna i å se om hon är skyldig... ) Men va f-n. Handen på hjärtat vet vi väl alla att Åza ÄR skyldig... till typ allt faktiskt!

Kommentera inlägget här: