Jag är hemma..

och är sjuk, så idag får ni en anekdot.

En kompis var på fest, han är från Australien. Så han var på någon jävla barbeque där nere och var lite packad, tänkte skicka ett skämt-sms till en kompis där han skrev "you are a fucking goat", råkar dock dra iväg det till sin chef. Än värre, telefonen hamnar i spam-läge och drar iväg ca 20 likadana sms... till chefen.


Det är roligt.

Anonym:

Skall vi snora ikapp? Jag är också hemma sjuk.

Lotta:

Okej det där messet var från mig.

Skriktomas:

Stackars liten! Krya på dej!
Hmm är du verkligen sjuk förresten......
Är det bara inte ett snyggo i sängen så du inte kan slita dej?
Eller är du månde gravid? Jag har hört att det kan starta så.. med förkylning... sen är det kört... tro mej jag vet!

Krya på dej!

Emreingelin:

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

Kommentera inlägget här: