Idag är det tydligen...

...ninjatema på vår arbetsplats. Det började med att jag av misstag slängde min tepåse i min kopp på ett ninjainspirerat sätt. Kastet var snabbt, välriktat och med precision utfört, påminde mycket om en kaststjärna vinande igenom luften med dödlig utgång.
Senare när jag skulle passera i entrén så dök Mia upp och väste och lyfte benet till en dödlig tigerspark (alltså en väldigt kort längs med marken) det uppstod en riktigt läskig showdown.
Jag blev helt mentalt uppriven och darrade iväg till mitt skrivbord, fast på ett coolt sätt.
Kanske ska fixa svarta trikåer och fasadklättra ner till min cykel sen....eller....kanske inte..
Martin Hultberg:

Tur att tepåsar är mjuka! haaaaaiiiiiiiiiiiiiii!!!

Paulemmy:

Great site, keep up the great work

Kommentera inlägget här: