Idag i skolan...

...så höll jag på att dö av skratt flera gånger, Lars tror att jag max är 12 år på grund av mitt beteende. Vid ett tillfälle stod vi och skuggboxades och så ska han böja sig ner för att göra en väldigt intressant version av en uppercut och spräcker hela bakdelen på sina byxor..*RATCH* hörde man bara....hahahahaha. Sen gick Lars och smög omkring längs väggar i skolan resten av dagen.
Markus en kille som jag ljög för när vi var ute och sa att jag var en transsexuell brandman(ja, vad håller jag på med?=)) kallar mig för fireman varje gång vi ses.. Sen hem och vila på grund av månadens ankomst av magsmärtor. Alltså hur roligt är det att vara tjej egentligen, en gång i månaden ska man ligga och vrida sig i smärtor bara för att det ska vara så? ....Iallafall, cyklade ner och handlade, ringde Pierre och frågade om han skulle ha något. Han ville ha frukt och bröd. lika enkel som jag när det gäller mat, vad skönt. Dock säger han att de ska inviga en O´Neil affär i St jean de Luz och han måste dit så han kommer inte hinna hem till middagen?

Sen cyklar jag hemåt längs stranden och det är så varmt och vackert så jag bestämmer mig för att ta ett kvällsdopp. Sen hem duscha och göra sig iordning, ska möta Lars på Ventilo för ett glas. Sitter och snackar och skojar, Lars visar återigen 40 personer som är från skolan som jag aldrig har sett? Jag har nog stängt av helt och om någon vill prata med mig så får de göra det helt enkelt. Sen cykla hem och sova.
fredrik:

Under tallens blad
Hörs kalkonens kvitter.
Detta gör mig glad,
Och därför är jag bitter.

mamma:

det var på tiden, att du skriver lite, du måste skriva varje dag faktiskt, bara så du vet
mamma

jane:

håller med din mor:)

Linda:

Under tallens BARR.... eller?

ansvarig:

=)

Kommentera inlägget här: