Jag är helt trött..

...på att skriva. Så jag tänkte att vi låtsas att jag ska dra ett skämt, så blir det roligare!! Jaaa....Sååå...
 
Gick till skolan, vi är ju en väldigt liten grupp nu och det är skönt, James slutade idag så nu är vi ännu färre.(hahaha, färre!) Cyklade hem efter skolan och mötte upp alla på stranden i vanlig ordning, sen hem mötte Pierre(hahaha, Pierre), han skulle på dejt med en modell och var jätteglad. (hahahaha, jätteglad?)Jag sa att jag var missnöjd för att han aldrig var hemma och att jag bara fick städa och tvätta och diska.(hahahaha, diska..oj oj oj) Sen drog jag till strandbaren för att möta upp folket(hahaha, folket), kände att jag var en tyst person men lyckades ändå prata mest av alla. (hahahaha, mest av alla, fan va sjukt). Sen gick vi till Ventilo sen hem. (HAHAHAHA)...ok hej då..
broouusch!:

haha nästan roligt ju....not:)
Men du, du kommer ju hem på torsdag?skulle jag hämta dig?du får ringa eller skriva i bloggen såja vet=)
Kram!

UmeÅsa:

Vafan!? Inte en challe att du får komma hem innna du bemästrat franskan! Skärpning Odonkor!

Linda:

Och jag hoppas att du inser att våra kommentarer var mycket roligare än det du skrev alldeles nyss.

Kommentera inlägget här: