Va fan....

jag glömde skriva om fredagen. Okej ....skola, sista dagen med min nuvararande lärare, folk gick runt helt bakis då nästan hela skolan var ute igår tydligen, folk frågade återigen varför jag inte umgicks med dem och jag sa jag vet inte, jag vet knappt vem jag umgås med. Säger dock att vi kanske syns ikväll då vi ska ha avskedsfest för Amenika...sååå, strand, mat och sen fest hos Lars med Lars polare och lite löst folk från skolan.

Haha...Amenika berättade att hon sålde dörrar och fönster via telefon, jag dog. - Hej vill ha ha en dörr...jaha, du har redan en..men ett fönster då? nehä, du har det med..okej tack, hej då. hahahaha...Svårt att motivera sig att gå till jobbet....-Fan va dörrar jag ska sälja idag trots att alla har dörrar..WUUUHUU....ladda ladda..

Efteråt till en bar och dansa dansa dansa och sen när de stängde kramade jag Amenika farväl och vi bytte mailadresser, undra hur många mailadresser jag har nu egentligen.. Sen cyklade jag hem. okej hej då

Eddie Cahill Star:

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

Kommentera inlägget här: