Vår lärare är galen!

Idag började hon föreläsningen med att vi skulle diskutera världsproblem. Hon ville veta hur jag ville lösa global warming, det ska jag alltså ha ett franskt svar på klockan halv tio en fredag? Hon har även den mest speciella klädstilen jag sett på länge, halvlånga fladdriga ljusblå bomullsbyxor, höga svarta stövlar, en halvpolo i svart plysch, en stor knut på huvudet och små gestapobrillor...fantastisk creation.

Diskuterade detta med Markus och han sa vadå då du har ju kaninbyxor?. Jaha, se där ja, jag ba...men kaniner har ju jättekonstiga ben och okej att jag kanske är den mest välskapta människan, men jag har inte så stor knän. Han började skratta och insåg att han sagt fel, han menade morotsbyxor. Ja alltså de kallas så i Schewiz pågrund av liknande form eller något.

Mulet idag med regn hängande i luften men ändå varmt, åkte hem och sov och chillade hemma. Pierres pappa dök upp med Pierre. De gick ut och käkade och jag gjorde mig iordning för att möta folk på mötesplatsen Ventilo, sen vidare till Arena cafe. Dansa och skoja runt och sen till nattklubb, återigen stora irländska män med för mycket innanför västen, i dubbel bemärkelse. Vilka kaggar alltså, fett och muskler i stora drivor. de omringade oss och en frågade om jag behövde hjälp, jag sa ja..att komma ifrån er. Dansade runt, några av tjejerna började dansa sexiga danser och jag kände att jag kunde inte riktigt stå för det och drog till baren för att hänga med Dani istället. Han stod och pratade med en australiensare som jag skrämmde bort förra veckan. Jag bad återigen om ursäkt. Det finns en person till i världen som inte tycker om mig. Han heter Jonas och var ihop med min vän Sara. Han är ju helt ofarlig och kort, men gjorde ändå hatramsor om mig och bannade mig för att jag allena var anledningen till att deras förhållande inte fungerade....

Sen gick jag och Dani på efterfest hos ett par med barn. det var en jätteflott lägenhet och paret var välklädda i lyxig stil, guld kändes väldigt populärt kan man säga. Det var ett stort gäng där och jag lyckades göra fin entre, när jag skulle hälsa på entouraget så välter jag tre glas på bordet med min väska. TA TA! Paret som bodde där hade precis snortat kokain och hon berättade att hon alltid var livrädd att barnen skulle få i sig något som de hade glömt på bordet? Eeeeeh..ok

Sitter och pratar och tar ett glas vin sen drar jag hemåt på min cykel.

Linda:

Jag måste också behöva ta ansvar som mamma att mina barn inte får i sig cola. Coca cola. Vet du va klockan är.. nio!

Patricknathalie:

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

Kommentera inlägget här: