Värme..

..shit vad varmt altså, badade hundra gånger. En svensk kille satte sig brevid mig på stranden och ringde ca sju samtal, alla började så här. -Ja tjena...nej, jag ligger här på en mur i Biarritz och solar...ja, ja jävligt skönt. Nästa samtal ...-Ja tjena...nej, jag ligger här på en mur i Biarritz och solar...ja, ja jävligt skönt...o.s.v. Det tyckte jag var roligt, undra om det är väldigt svenskt att göra så eller om fransmän gör det också...typ  -Nej jag sitter här på en kall bänk i Göteborg..ja, ja jävligt blåsigt.
Satt i strandbaren och åt, hängde hemma med Pierre sen. Senare gick till 100 marche och kollade på rugby med tyskar inklusive Lars. Lars är som en liten arg tomte ibland och han är jättelik Stalin. Frankrike vann och alla var glada. Sen hemmåt.
Bo:

Inte kan väl go Göteborg vara blåsigt?
I Möndal är solen uppe å jag har tagit mig en halva Lord Calvert.

Linda:

Hej gumman! Nu kommer du snart hem till oss.. Jag har två låtar du måste kolla in för att känna dig som en nyhemkommen svensson. Först och främst, den nya med Robyn.. oj oj oj. Helt underbar! En riktig "ljud" låt.. wuhu. http://www.youtube.com/watch?v=BdJS4x12mqA
Sedan Dannii och Therese - http://www.youtube.com/watch?v=F_pcCFcBpSo
Ses snart! Välkommen hem...

Karldaniella:

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

Kommentera inlägget här: