Giant hairy chest-wig..

Alltså Peter och Jochen säger att de redan har en! Visst blir man sugen på att skaffa en själv?

Denna produkt är alltså "Giant hairy" som "Feels pleasant". De andra bröstkorgs-perukerna på marknaden känns inte lika bra och är inte lika håriga, slå till idag! Tänk vad dina kollegor kommer bli avundsjuka! Köp en bröstkorgs-peruk!



Andy von Siemens:

Om man får dem speedosarna på köpet så slår jag till direkt. kan iofs behöva en på huvudet också pga att jag blivit liiite tunnhårig.



ps! det ryktas om att du slår sönder kaffebryggare!! min kaffebryggare får du inte röra! så det så!

ansvarig:

jag hoppas också badbyxorna ingår då de innehåller en gördel och är höga för att förhindra magfettet att ramla ut.



jag har aldrig slagit sönder i kaffebryggare! ALDRIG!

Kommentera inlägget här: